Spännande; Långåsen har jag inte ens hört nämnas så jag kommer ihåg det.Jag står vid Långåsen, precis vid inflygningen på bana 3 ^^
Rider du för 4 Ben, tänkte eftersom du står där?
Japp, 4Ben. Vi är inte så många, men envisa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande; Långåsen har jag inte ens hört nämnas så jag kommer ihåg det.Jag står vid Långåsen, precis vid inflygningen på bana 3 ^^
Rider du för 4 Ben, tänkte eftersom du står där?
Sedan så undrar jag på riktigt hur man ska få ett ping när en tävling öppnar i tdb? Kan man det eller kollar folk 70ggr om dagen? I dressyren så står det oftast "öppnar för anmälan den 27 feb kl 18:00" men inte i ft.... ( hur många vet att Vinslöv öppnat ? Finns det en djungeltrummagrupp som jag kan gå med i?)
Sedan så undrar jag på riktigt hur man ska få ett ping när en tävling öppnar i tdb? Kan man det eller kollar folk 70ggr om dagen? I dressyren så står det oftast "öppnar för anmälan den 27 feb kl 18:00" men inte i ft.... ( hur många vet att Vinslöv öppnat ? Finns det en djungeltrummagrupp som jag kan gå med i?)
Va?? Gör inte alla det???- Jaja jag får börja gå in tre ggr om dagen..
Jag har nu anmält oss till första utomhusaktiviteten för i år - P&C 80 i Vinslöv. Funderade på H90 men kom på att det är dressyrallsvenskan dagen efter och jag kommer inte kunna hålla reda på tre dressyrprogram, hoppbana och terrängbana på samma helg utan att dö. Så vi börjar fint med en P&C, hade ju egentligen velat ha den på 90-höjd menmen... Lite mjukstart!
Men åh vad kul! Anmälde till 70 idag
Är så sjukt nöjd med mig själv idag. Fasen vad svårt det ska vara att inte låta sig påverkas av annat än ens egen känsla. Ställde mig i kö till ST80 i Flyinge. Tänkte att det var väl lika bra. Men har inte riktigt känt mig nöjd med det. Längre fram på säsongen säkert. O sen insåg jag att Vinslöv hade 70 P&C också. Och då börjar idiotiska jag vela. Kanske anmäla till 80 i Vinslöv också?
Efter en superbra träning idag så skärpte jag till mig och bestämde mig för att följa min plan. Strök mig i Flyinge o anmälde till 70. O nu är jag så nöjd och glad igen
Ibland känns det fasen svårare att våga hoppa små hinder än att bara hoppa 90 hindren o vilja tävla nästa helg, som alla andra.
'Jaha nu gjorde jag en @Novali01 och gick in på tdb igen för jag hade tråkigt. Då hade Össjö plötsligt öppnat? En mörk onsdagskväll?
I Vinslöv? Nej i så fall.@the_connemara du som ridit pay and cross. Var det veterinäravgift där med?
@the_connemara du som ridit pay and cross. Var det veterinäravgift där med?
Du kanske menar allmänt @fio . Har även ridit på Teds bana, och då har de inte haft heller.
Vilken dag? Kommer och kollar imorgon om vädret är braSå, vilka av er kommer till Tågarp i helgen? Ungen startar 100-klass med lille Bo.