Nej, det var 90-banan.Var inte det 100 klass banan vi pratade om då? Och grav minns jag men bank undrar jag om jag diskuterat, tycker det är ett lätt hinder.
/Lady_S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det var 90-banan.Var inte det 100 klass banan vi pratade om då? Och grav minns jag men bank undrar jag om jag diskuterat, tycker det är ett lätt hinder.
Nej, men banbyggaren är bra, så han är förlåten.Ja det är ju inte heller ok men gör ju inte så jättemycket, värre om ett hinder inte är ok för klassen.
Som @Lady_S säger så var det 90-banan och nu höll jag på att börja leta fram inlägget men kom på att det var ulvlek/dressyrforumet-varning på det!Var inte det 100 klass banan vi pratade om då? Och grav minns jag men bank undrar jag om jag diskuterat, tycker det är ett lätt hinder.
Hmm....bank och dike i början av 90-klassen gör nog att den tävlingen går bort för mig....har lite svårt för tävlingsplatser som har typhinder i början av banan, inte kul när man inte kommer igång med unghästarna.
Bråttom att anmäla dig till vårsäsongen??@PrinceFair du kan väl för sjutton inte försvinna nu när jag ställde en fråga som jag måste få ett svar på Nuuuu
Bråttom att anmäla dig till vårsäsongen??
Ja, 100 är trevlig och tyckte att den verkade lättare nu än tidigare dessutom.
1* är också bra (men tyckte att många hästar hoppade dåligt på de hinder jag såg nu i helgen som var) och har några ganska stora hinder med gravar i början av banan.
Båda var dock dragna med typ en volt/s-sväng kring vattnet i år, vilket inte är den typ av bansträckning som jag gillar mest.
Jag vet ju när tävlingen gick (jag var ju med) och jag sökte på @Novali01 s inlägg i tråden. Du vet, ulvlekstyle...Hur fan hittade du det inlägget så snabbt?
Din gamla bush rider...Men banan såg gammaldags och bra ut som jag gillar.. Lite i skogen och murriga färger på hindren som jag gillar.. Stämmer det?
Ja det är ju lite i skog och lite på fältmark. Den börjar platt och är sen lite kuperad. Mest naturfärgade hinder.Men banan såg gammaldags och bra ut som jag gillar.. Lite i skogen och murriga färger på hindren som jag gillar.. Stämmer det?
Din gamla bush rider...
Du får bo hos mig om du vågar dig så här långt bort!
Är det vanligt med öppen oxer i H90? Är inte det allmänt ett lite kontroversiellt hinder med tanke på olycksrisken?
Roslagen har - som vi tidigare tagit upp - åtminstone på den bana de använde i år.Hur vanligt är det med MIM-hinder i Sverige? Vilka har haft det på de tävlingar ni har varit på?
Jag kan ju inte svara för Sverige men de är definitivt inte så vanliga på kontinenten som man kan få för sig när man läser svenska "rapporter" och reportage. Däremot har jag förstått på våra banbyggare att det knappt går att använda använda dem på lägre klasser dvs nationellt för att hindren helt enkelt är för små för konstruktionen. Någon som vet mer om den biten?Hur vanligt är det med MIM-hinder i Sverige? Vilka har haft det på de tävlingar ni har varit på?
Har inte Revinge en 100-oxer som är MIM, eller är det någon annan sorts rivbart hinder?Jag kan ju inte svara för Sverige men de är definitivt inte så vanliga på kontinenten som man kan få för sig när man läser svenska "rapporter" och reportage. Däremot har jag förstått på våra banbyggare att det knappt går att använda använda dem på lägre klasser dvs nationellt för att hindren helt enkelt är för små för konstruktionen. Någon som vet mer om den biten?