Nu är nog jag en av de sista som skulle kunna få en diagnos gissar jag. Och dume.Att ha många bokstavskombinationer är inte nåt att skryta med kära du...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är nog jag en av de sista som skulle kunna få en diagnos gissar jag. Och dume.Att ha många bokstavskombinationer är inte nåt att skryta med kära du...
Jag blir lite ledsen om det är längre än 1h till tävlingen, men har varit som längst bort i Boxholm. Det var långt 35 mil. Annars Udden, Hermanstorp och Styringe som oxå är hyfsad långt, men försöker lösa det med Skånetävlingar så långt det går..
Men sen funkar inte det.. från 2* då måste man till kontinenten.. Hua! I hoppning finns det säkert 100 tävlingar i svårklass på mindre än 20 mil.. fy så fuskigt egentligen!
Men sen funkar inte det.. från 2* då måste man till kontinenten.. Hua! I hoppning finns det säkert 100 tävlingar i svårklass på mindre än 20 mil.. fy så fuskigt egentligen!
Ja, det är Botkyrka. 2250 m var den.Jäklar vilken lång bana??? Är det Botkyrka?
Helst inte längre än en dag enkel väg, så ca 50 mil?Hur långt brukar ni ft folk åka som längst för tävlingar?
Ja ok, red du den alltså?Ja, det är Botkyrka. 2250 m var den.
/Lady_S
Nej, jag gick den bara. Tänkte kolla hur den såg ut för att förbereda mig mentalt inför nästa år.Ja ok, red du den alltså?
Aha men du red 90 klassen då alltså? Hur var den? Har du film?Nej, jag gick den bara. Tänkte kolla hur den såg ut för att förbereda mig mentalt inför nästa år.
/Lady_S
Japp, det gjorde jag. Jag tycker att den var bra, som alltid. Jag gillar Botkyrka, annars hade jag inte åkt så långt två gånger om året. Tiden var snålt tilltagen, dock. I min H90 var det ingen som klarade tiden och i den andra (som gick efteråt) var det bara några få... Jag har bara film på åtta hinder i mitten, är det intressant?Aha men du red 90 klassen då alltså? Hur var den? Har du film?
Absolut, du kan väl berätta om de andra hindren?Japp, det gjorde jag. Jag tycker att den var bra, som alltid. Jag gillar Botkyrka, annars hade jag inte åkt så långt två gånger om året. Tiden var snålt tilltagen, dock. I min H90 var det ingen som klarade tiden och i den andra (som gick efteråt) var det bara några få... Jag har bara film på åtta hinder i mitten, är det intressant?
/Lady_S