T
Tvistjarna
Heeej! Är de många som ska tävla i år? vilka tävlingar ska ni vara med i?? Själv ska jag tävla med min lilla isis som aldrig har vart på en tävlingsbana så vi får vell se hur de går hihi*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tvistjarna skrev:Heeej! Är de många som ska tävla i år? vilka tävlingar ska ni vara med i?? Själv ska jag tävla med min lilla isis som aldrig har vart på en tävlingsbana så vi får vell se hur de går hihi*
Anna_B skrev:Ja jag ska tävla Nattfaris Regionala nu först o sen alla Framtids o Dyggurs tävlingar. Det blir främst fyrgång och tölt, men vi ska ge oss på en lätt-femgång oxå senare i vår... Det blir första tävlingarna för mej o min pålle..fast vi hinner vara en gång till på banan innan vi ska tävla första gången.. Vad ska du själv tävla?
Nightrider skrev:Kul! Jag ska också till Nattfaris regionala. Hoppas bara snön hinner försvinna..
Är det du som köpt Ellens "Lillen?"
Filippan skrev:Jag ska tävla Stormur endagars 2 april, V1 och T2. Ser det mer som träning, har aldrig tävlat öppen klass förut nämligen (och således inte T2 heller). Så det blir spännande Sen helgen efter ska jag tävla Nattfari regional, som några andra här. Vad heter ni och era hästar? Så man kan hålla utkik Jag heter Filippa och min häst heter Kufl iaf
Sen ska jag tävla Járnhestur regional och sen har jag inte planerat så mycket mer... Vi får se hur det går, helt enkelt.
Anna_B skrev:Yes det är jag Har du sett honom innan? Eller känner Ellen kanske...?
Filippan skrev:Jag ska tävla Stormur endagars 2 april, V1 och T2. Ser det mer som träning, har aldrig tävlat öppen klass förut nämligen (och således inte T2 heller). Så det blir spännande Sen helgen efter ska jag tävla Nattfari regional, som några andra här. Vad heter ni och era hästar? Så man kan hålla utkik Jag heter Filippa och min häst heter Kufl iaf
Sen ska jag tävla Járnhestur regional och sen har jag inte planerat så mycket mer... Vi får se hur det går, helt enkelt.
Nightrider skrev:Har gått en del kurser (för Johan) med Ellen och Lillen. Jättefin häst, underbar trav & galopp..
Nightrider skrev:Jag ska också till Jarnhestur regional, sen blir det Dyggur nationell & Freyfaxi nationell. Vi rider också V1 och T2, V1 mer som uppvärming inför T2:an som är vår bästa gren. Simlir är oftast grym på att tölta på lös tygel, han klarar kurvorna i ridhuset galant så det är bara att hoppas det går lika bra på tävlingsbanan.
Nightrider skrev:Har gått en del kurser (för Johan) med Ellen och Lillen. Jättefin häst, underbar trav & galopp..
Anna_B skrev:Ja du håll utkik efter nåt som går fort bara så är det vi nä men han har blivit rätt duktig på att hålla sig lugn (nu ska jag inte säga för mkt!) men men. Anna och Hvinur från Örvik (men det vet du väl efter samtalen på lunar )
Nightrider skrev:Jag ska också till Jarnhestur regional, sen blir det Dyggur nationell & Freyfaxi nationell. Vi rider också V1 och T2, V1 mer som uppvärming inför T2:an som är vår bästa gren. Simlir är oftast grym på att tölta på lös tygel, han klarar kurvorna i ridhuset galant så det är bara att hoppas det går lika bra på tävlingsbanan.
Anna_B skrev:Aha då ses vi på Dyggurs då är det fler som ska dit?
Ajda skrev:Jag funderar på att ämnäla mig och pållan till "prova-på" tävlingen i mjölby 9.e april.
varken perla eller jag har satt vår fot på en tävlingsbana.
Filippan skrev:Jag kanske också ska till Freyfaxi nationell! Hoppas på det iaf...
T2 är Kurts bästa gren också, han har tävlat det med sin förra ryttare ganska mycket och det har gått jättebra
Det kommer säkert gå super för er Jag är dock lite orolig att Kurtan ska bli för upphetsad och galoppera runt banan Han mååååste ju liksom vara först hela tiden! :smirk: Men vi får hoppas på det bästa...