tävling=ensam=oups!

U

underbarasteponny

ska tävla snart, antagligen bra 60-70 el 70-80 eftersom det är första gången på ponnyn (ridskoleponny å min foderhäst har åkt hem då.
Problemet är att hon verkligen är i stort behov av sällskap! en gång red jag in henne ensam i ridhuset och när hon såg att hon var själv fick hon panik, stegrade och skenade ut till domandra. en annan tjej har tävlat henne innan men jag vet inte riktigt hur hon är ensam inne men jag ska prata med ridlärarna men vad tror ni?

tacksam för svar

Sv: tävling=ensam=oups!

Vad sägs som att träna henne på att vara ensam hemma istället, innan du far iväg på tävling.

Sv: tävling=ensam=oups!

Det är det största problemet med att rida på ridskola, man har inga stora möjligheter att träna hästen på såna saker. Jag tycker du ska prata med ridlärarna, och se om dom ger någon öppning för något.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 457
Senast: _Taggis_
·
K
Hoppning hejsan alla bukefalister :) jag har blivit hopprädd :S the story: :p:D min nuvarande häst som jag hyr är en ponny som gått msv b...
Svar
4
· Visningar
1 399
Senast: Aston
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 800
Senast: zoowie
·
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 321

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat