tävling 1 maj.

attempt

Trådstartare
Tyvärr blev SWR's tävling (som skulle vart den 27 på grevagården) inställd, så jag laddar om inför D-tävlingen som Wrsb håller den 1 maj i Fristad! :)

Vilka kommer att komma dit?
Hur kommer ni och eran häst att se ut?
Vilka klasser ska ni vara med i?

Vore kul om man kände igen någon härifrån :banana:

Vi ses!

Senast ändrad:
Sv: tävling 1 maj.

Vilka kommer att komma dit? JAAG!!
Hur kommer ni och eran häst att se ut? Det blir den röda outfiten ;) Lena kommer ha min gröna skjorta!
Vilka klasser ska ni vara med i? Öh... Det vet jag inte än :O *tjejen men kollen*

:banana::bump::banana:

Såhäär kommer vi kännas igen! :bow:
19579834.jpg

Jadu, hur det ligger till här vet du om ;).
Jag velar fortfarande fram o tillbaka, har inte bestämt mig än.
Det lutar åt att jag åker för träningens skull. Jag vet ju inte hur han reagerar på en tävlingsplats.

Jag bestämmer mig nog dagarna innan och anmäler mig på plats i så fall.

Sista anmälningsdag var ju den 20:e.

Mne klart att du ska komma dit, och med häst såklart!
Se det som en träning, alltid nyttigt att åka ut till nya plaser, miljöer, folk, och saker runt omkring.
Du kan ju ställa upp i en WT-klass :)

Jag får väl också svara då :laugh:

Hur kommer ni och eran häst att se ut?
Min häst är en liten fux med stjärn.
Hon kommer ha en beige filt med bruna mönster.

Jag kommer ha svarta jeans, svart eller beige skjorta, svart hatt, bruna boots och brunt bälte med en buckle.

Vilka klasser ska ni vara med i?
Trail, WH, WR och reining.

Är det nån som vet var man hittar proppen till Fristad. Jag har letat o inte hittat, hittar vi den ska vi vara med. Vi ser ut som USA:s flagga, jag lovar:-)
/ C

Sista anmälningsdag var ju den 20:e.

Mne klart att du ska komma dit, och med häst såklart!
Se det som en träning, alltid nyttigt att åka ut till nya plaser, miljöer, folk, och saker runt omkring.
Du kan ju ställa upp i en WT-klass :)

Åker jag så åker jag med häst förstås och jag kommer se det som en träningsmöjlighet.
Är vi med så är det WoT klasserna som gäller.
Jag vill vara med i Pleasuren, trailen och horsemanshipen, frågan är bara om han orkar det.
Ska jag hoppa över nån klass så blir det nog i så fall pleasuren eftersom det är en hel del trav där...men men...vi får se.

Hm..utstyrsel har jag inte funderat på ens än. Misstänker att det i så fall blir samma som till gammeltanten, rött och svart.
Ska till Ullared på lördag och man kan ju alltid spana lite där.

Och eftersom Lena inte har anmält oss än blir det dubbel startavgift för oss.
Kul

Klantar!! :rofl::rofl:

Det är därför det borde vara du som håller reda på alla papper, anmälningar osv.

Men ni måste komma iallfall. Annars biter vi er.

Klantar!! :rofl::rofl:

Det är därför det borde vara du som håller reda på alla papper, anmälningar osv.

Men ni måste komma iallfall. Annars biter vi er.

Ja det hade nog gått jättebra om malin hållt i anmälningar och papper och plånböcker.... INTE! men vi kommer iaf, anmälningarna är skickade i dag.

Ja det hade nog gått jättebra om malin hållt i anmälningar och papper och plånböcker.... INTE! men vi kommer iaf, anmälningarna är skickade i dag.

hahahaha, hade malin hållt i plånboken hade hela Liona varit full med bling-bling :rofl::rofl:

Skämt å sido ;)

Kollade upp det när den 27/4 gick åt pipan - och det var enkel startavgift om jag anmälde idag. Så skynda dig, så fixar det sig förhoppningsvis för er oxå :)

Vad bra! Hoppas det är så för oss också, anmälningarna skickades ju igår och man blir ju inte ledsen av mer pengar i plånboken precis;)

*kl*

Hur gick det för er idag nu då?
Resultat och gärna bilder :D.

Själv åkte jag och campade istället. Sitter just nu i en husvagn på campingen i Ulricehamn :p

Amen shit ! De vare ju dig jag såg där idag.
Vi blev 4a i pleasure och jag tror kanske att jag åker till ulricehamns tävling 11maj.På väg hem så gick kopplingen sönder på bilen.

Amen shit ! De vare ju dig jag såg där idag.
Vi blev 4a i pleasure och jag tror kanske att jag åker till ulricehamns tävling 11maj.På väg hem så gick kopplingen sönder på bilen.

Jag kanske ska med som hästskötare till Ulricehamn.... :D

Trots ett ganska ..hmm... ihärdigt regnande som började strax efter trail-klasserna kom närmare 60 ekipage och gjorde många riktigt bra ritter! :bump:

Malin

JA DET SKA DU!!!

vi ses där!

i övrigt:
Vilka tuffa typer ni westrenryttare är.Vi regnade ju bort fullkomligt o ni bara fortsätter o tävla.

Tyvärr var min"bästa tävlingshäst"(djup ironi) halt o E-kortet lyste med sin frånvaro så jag fick roa mig själv.

Vilket inte varså svårt med så många roliga o trevliga människor o jag måste säga att himmel,vilka fina hästar det var där!
välridna o fina.

Hoppas vi ses i Ulricehamn.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 225
Senast: Bison
·
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 790
Senast: malumbub
·
Relationer Min pappa fyller snart 76, och vi ses tyvärr sällan, ca 1-2 ggr om året, senast var vid jul. Vi pratar dock i telefonen iallafall minst...
Svar
9
· Visningar
1 564
Senast: Fibusen
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka