Tävlat =D

A

Arsozah

Tävlade idag för första gången med min nya ponny, hon var underbar :love: Hon är lite nervig och hispig av sig men när vi kom dit blev det nästan tvärtom, hon var hur snäll som helst :) Trodde hon skulle tycka att läktaren och allting var jätte läskigt men det var det inte.

Stolt över min lilla snurpa, hon är ju bara en liten bebis :love:

Sv: Tävlat =D

Gud va kul!
På min första lokala hopp tävling tappade min ponny en sko... :D :p
Först tänkte vi åka hem, men sen sa andra deltagare att de va så mjukt underlag så vi hoppade med bara tre skor... :D :cool:
Vi kom runt hela å var nöjda å belåtna.
Från och med nu försöker vi ha BRA skor på pållen inan vi startar...
Ha d!

Hehe ojda okej :D
Så länge hoven inte är trasig när hästen tappat sko brukar det inte vara någon fara :smirk:

va kul! :)
hur gick det?
jag har oxå tävlat idag! :bump:

Det gick jätte bra :)
I första klassen så gick d jätte bra men vid ett hinder såg hon nåt läskigt på läktaren så hon rev... Var onödigt :( Men iaf :p
Hur gick d för dig då? :bump:

okej! men de va ju bra om de va första gången å så! :)
jag kom 11:a i LBn å vann LA:n!! :banana:

Åhå värsta bra grattis! :banana:

Längtar tills nästa söndag, då är det allsvenskan :D Ska träna på onsdag så vi är i toppform tills dess :cool:

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 102
Senast: zarmino
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har skrivit här på bukefalos i ungefär två och ett halvt år tror jag. Och ett av dom första inläggen som jag gjorde var om att jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 930
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår så var mamma och pappa och min valp här ❤️ Och det gick faktist ganska bra och valpen och M kom mycket mera överens denhär gången...
Svar
5
· Visningar
911
Senast: Blyger
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 298
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka