Tävlade du nationell ponnyfälttävlan ca 1995-2003? Känner du kanske igen min Besserwisser?

Jag minns det som att ingen ville betala för jobbet ;) Självklart att det skulle gå på något sätt..
Självklart skulle det gå men officiellt har man sagt bara för några år sedan att det inte gick att genomföra. Man har även hänvisat till ägaren av databasen/gamla hemsidan i det här vilket gör det än mer förvånande att Swedehorse/ASVH/SvRF la alla ägg i en korg och lät Equipe.nu få monopol på de nya databaserna.. :banghead:

Jag vet inte hur långt tillbaka det finns databaslagrat men sen 2003 finns ju iaf på nätet.
Så länge som årsböckerna funnits tillgängliga har man ju uppenbarligen lagrat resultaten. Jag har hittat ett styrelseprotokoll från SvRF ute på nätet när gogglade efter en helt annan sak och som skrevs ut i samma veva då man flyttade till Strömsholm. Där står det typ svart på vitt vilket skitgöra resultatrapportering var/är :rage:

Mirtai, det verkar ju vara samma ponny. :-) Du råkar inte fortfarande ha någon kontaktuppgift till dåvarande ägaren? Skicka mig gärna PM i så fall, det verkar finnas några stycken i Sverige med samma namn och jag hittar ingen i Kimstad (än) :-)

Ni verkar alla ha koll , jag har fått följande svar från ridsportförbundet som säger samma sak som ni... En eloge att jag i alla fall fått svar!
Hej Karin,
För resultat under de åren du hänvisar till får du leta i de gamla Årsböckerna som alltid gavs ut vid årets slut.
Sportavdelningen har i nuläget inte någon komplett uppsättning av sådana, pga avdelningsbyte, så jag kan tyvärr inte vara dig behjälplig i detta.
Kanske något distrikt eller klubb har sparat några exemplar?
Jag kan spara ditt mail, om någon årsbok skulle dyka upp, men jag kan tyvärr inte garantera dig något resultat.
Med vänliga hälsningar
Evelina Sparv

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka