C

Cronis

Jag är totalt jätte grön vad gällande western å dess tävlingsgrenar.
Men den tävlingsgren där man typ öppnar grindar å sånt... vad heter det? Jag skulle vilja testa på det...
Skulle gärna villja ha en liten redogörelse för de andra grenarna åxå... :bow:

nej, just trail är väl inte min starka sida :o

Tycker det är roligast med kossegrenar och reining samt även western riding!

Okej... Spelar det nogon roll vilken häst man har om jag då, ska tävla trail...? Bara den är smidig å vändbar...? :confused: Eller är det speciella regler...? Jag vet ju ingenting! :angel:

Trail kan alla hästar göra.
Givetvis är det bra om den smidig och vändbar, men kanske främst att den är lydig och känlig för hjälper.

Vad har du för häst? :)

Vad jag har för häst... Du kommer inte tro det, om jag berättar det för dig! Men det är en korsning. Mamman är arab/nsv å pappa är hbl. Han är en stadig bit, min Topas! :love: Ska försöka fixa bild så ni får se... :bump:
Fast vi har fler pållar i stallet, bla en quarter, trav, fjord, mamman till min, lippizzanare, å en nsv...

Vad har du för häst/hästar då? Tävlar du mycket? ;)
glömde ju fråga i förra messet.... :angel:

Just nu ligger tävlandet lite nere, fick en son för ett år sedan....
Har ett quaretersto 6 år gammal som har ett föl vid sidan( se användarbilden!) sötast i världen! :love:
Sedan har jag ett 1-årssto efter henne från ifjol med, fast den ska jag nog sälja, har väl inte riktigt tid och råd med 3 hästar, tyvärr.

Jag har tränat western i 7 år ocjh tävlat upp till b-nivå, främst i reining, western riding, pleasure och Western Horsemanship.
Har även deltagit i halterklasser.

Planerar att rida upp stoet under hösten vintern,sedan ska vi tävla d-tävlingar, kanske c-nivå med nästa år så vi får komma igång igen både hon och jag. :smirk:

Okej... Söt fölis... Vi fick ingen iår. Sålde stoet i vintras, men farfar har kvar två avkommor... :love:
Oj, vad du tävlar.... Känns verkligen att jag är nybörjare! Men jag å pålle får komma igen så vi kanske ses på banorna...? :)

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 142
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
3 244
Senast: Roheryn
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 124
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Katt i påse