Tävla utan bett?

Sv: Tävla utan bett?

Men jisses, klubben består väl inte av den enda tränaren?? Och bara för att tränaren uppmuntrar sina elever att rida på godkänd betsling innebär det ju inte att du är portad därifrån :crazy:. VILL du verkligen tävla? Kolla då i samband med nästa klubbtävling om det är ok med sidepull eller hackamore...

Sv: Tävla utan bett?

Det är hon som "styr" klubben, och hon har redan sagt ifrån att hon inte vill se något bettlöst. Över huvud taget. Det finns en tränare till, men hon är bara nåt år äldre än mig, alltså ung, och går helt i den andras fotspår. Det är en väldigt liten klubb det här förstår ni, inte wras-ansluten (än, vad jag vet). Inte så konstigt om jag är lite ledsen för det här kanske? Ville ju gärna kommit igång, men jag har bara blivit hindrad från alla håll :(

Liknande trådar

Utrustning Som rubriken råder så är jag inne på att skaffa antingen ett Nova bett eller ett poponcini bett, Jag är orolig att nova bettet ska gå i...
2
Svar
27
· Visningar
2 621
Senast: villhöver
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965
Utrustning Det börjar bli dags att börja fundera på att kanske ta sig ut på någon dressyrstart i sommar och jag behöver bettips eftersom man inte...
Svar
17
· Visningar
1 437
Senast: Fazeem
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 785
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar