Gullan86
Trådstartare
hej jag behöver lite hjälp haha jag kan verkligen noll om tävlingar på islandshästar eller tävlingar överhuvudtaget men är villig att lära mig.
jag visste inte vad jag skulle söka på på gammla trådar så jag gjorde en ny...
iallfall. nu är det så att jag inte kan bestämma mig vilken klubb jag ska gå med i jag har hästen mitt emellan 2 klubbar så att säga. hur ska jag tänka?
jag undrar oxå när behövs igentligen häst/ryttar licens behövs det på klubbtävlingar?
vad kostar det att tävla klubbtävlingar? vad kommer efter klubbtävlingar kan någon förklara lite vad allt menas med haha...
och om man är medlem i den ena klubben får man då tävla den andra klubbens klubbtävlingar? hur i så fall?
har hört att det finns nåt som kallas stödmedlem vad innebär det?
haha känner mej som en total nybörjare o det är jag ju ioförsig i detta ämne
jajaj fram med fakta nu
jag visste inte vad jag skulle söka på på gammla trådar så jag gjorde en ny...
iallfall. nu är det så att jag inte kan bestämma mig vilken klubb jag ska gå med i jag har hästen mitt emellan 2 klubbar så att säga. hur ska jag tänka?
jag undrar oxå när behövs igentligen häst/ryttar licens behövs det på klubbtävlingar?
vad kostar det att tävla klubbtävlingar? vad kommer efter klubbtävlingar kan någon förklara lite vad allt menas med haha...
och om man är medlem i den ena klubben får man då tävla den andra klubbens klubbtävlingar? hur i så fall?
har hört att det finns nåt som kallas stödmedlem vad innebär det?
haha känner mej som en total nybörjare o det är jag ju ioförsig i detta ämne
jajaj fram med fakta nu