Tävla div II ???

Sv: Tävla div II ???

i år så gick div II i dressyr på våren..HAr det blivit ändrat?

Jag tycker som alla andra att du ska vara med. Jag var med i vårat div II lag(ponnydressyr), och det gick i Lb:1. Och ingen av oss som var med var direkt jättevana att tävla(min första tävlingstermin). Så vi var mest med för att det skulle vara kul och för att det var ju ändå den klassen man red på tävlingar! :)

Mwen jag var med en kompis som red div II i våras... Då var tex klubbarna, stålebo rk, Nääs rf, Loo osv med
Finalen gick i juni

Men kolla på västargötlandslän där går den på våren
OCh det är den serien min klubb rider i

Jaha det förklarar saken =) Antog att du tävlade för ngn göteborgsklubb när du bodde i lerum...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 087
Senast: Bison
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 552
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 640
Senast: Cambrie
·
Hoppning Hej och hå, hur ska detta gå. Som rubriken lyder; den här dressyrryttaren ska börja hopptävla igen! Min B2 (Barcino QRE) har jag/vi...
Svar
4
· Visningar
1 834
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka