Tårvätska I-com

P

Pyttan

Min häst har ett hornhinnesår och har nu efter många olika preparat blivit tillsagd att köpa i-com tårvätska. Har ringt till ett tiotal optiker men ingen som har. Har du använt kanske använt detta och vet var man kan köpa ? tacksam för svar.

Sv: Tårvätska I-com

Kl

Nu vet jag inte var du bor men om Apoteket inte har så fick jag mitt direkt från Mälarkliniken.
Kolla med dom om du absolut inte får tag i det någon annanstans.

Har inte använt mer än 3dagar än så jag vet inte resultat.

Sv: Tårvätska I-com

Jag har haft till min hund och jag fick köpa det direkt av veterinärkliniken, men apoteket ska kunna ta in det till dig. Annars får du be veterinären skriva ut det på recept, då måste dom ta in det via apoteket, förutsatt att det ingår i deras sortiment dvs.
Lycka till.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har i många år använt mineralsmink men börjar tröttna på att det är så meckigt att ta med sig, jag tränar ofta på lunchen så skulle...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: 95johsv
·
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
373
Senast: animalasia
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 371
Senast: Stergo
·
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 956

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024