Recept?
Ramlade in i tråden för att stilla mitt sötsug, det gick ju sådär uppenbarligen. Får inte köpa hem onyttigheter längre, däremot får jag tillaga själv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Recept?
Ramlade in i tråden för att stilla mitt sötsug, det gick ju sådär uppenbarligen. Får inte köpa hem onyttigheter längre, däremot får jag tillaga själv.
Det är en farlig tråd
Länken är lite knepig. Den länkar fel trots att den heter rätt. Ska prova igen!
Det går kanske att googla också, kom jag på. Men den såg så vansinnigt god ut, så jag vill ju ha "rätt" recept egentligen.
Jag gör snabbversionen: pajskal i botten, baka skalet typ 10 min, i med en burk dulce de Leche och sen tranbär på.Chokladkolapaj med lingon
Visa bifogad fil 84835
Åh, hon gör så goda recept!
Åh det blir att göra såna till helgen Ser riktigt yummy utAlltså jag är så stolt över mig själv
Har aldrig bakat nåt liknande! Och det doftar så gott!! Nu ska jag smaka Visa bifogad fil 85512
Det var svårt att välja vilket recept jag skulle ta, men känns som jag valde rätt!Åh, hon gör så goda recept!
Ja, de är SÅ goda!! Du kommer inte att ångra dig!Åh det blir att göra såna till helgen Ser riktigt yummy ut