Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så himla skönt att det inte bara är jag!@Killaloe jag bakar uppenbarligen med hela köket
Visa bifogad fil 23036
Vispade grädde till cheesecake och lade en handduk över pga skvätte överallt. Handduken råkar komma in i vispen, jag får panik och vrider åt fel håll så det blir full fart på vispen.
Åh, nej@Killaloe jag bakar uppenbarligen med hela köket
Visa bifogad fil 23036
Vispade grädde till cheesecake och lade en handduk över pga skvätte överallt. Handduken råkar komma in i vispen, jag får panik och vrider åt fel håll så det blir full fart på vispen.
@Killaloe jag bakar uppenbarligen med hela köket
Visa bifogad fil 23036
Inte för att jag är någon guru, men visst kan du göra det och sedan lägga ihop den i morgon.Hörrni bakgurus, behöver er hjälp!
Ska göra minipavlovas till dessert imorgon och undrar om ni tror att det går att förbereda fyllningen?
Tänkte blanda vispad grädde med mascarponeost. Visst borde det gå att röra ihop redan ikväll?
Tack! Hade på känn att det borde funka. Tänker att jag fyller en spritspåse och lägger i kylen så är det färdigt för montering imorgon.Inte för att jag är någon guru, men visst kan du göra det och sedan lägga ihop den i morgon.
Idag gjorde jag mitt första försök på en Budapestrulle ! Eller en variant av Budapestrulle, med dulche de leche, grädde och banan, toppad med mörk choklad och hackade hasselnötter.
Visa bifogad fil 23315
Marängen blev inte riktigt samarbetsvillig utan sprack lite väl i min smak, men med chokladen kunde man lappa ihop det rätt bra ! Sammanfattat ett helt OK resultat för en första Budapest
Ser riktigt god ut!