Killaloe
Trådstartare
Annars får du helt enkelt bara köra på maxtemperatur tills dom är klara?Tack!
Hmm min ugn går bara upp till 250, Såg på ett annat recept att det ska vara högre. Hmm får hem och läsa beskrivning på ugnen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annars får du helt enkelt bara köra på maxtemperatur tills dom är klara?Tack!
Hmm min ugn går bara upp till 250, Såg på ett annat recept att det ska vara högre. Hmm får hem och läsa beskrivning på ugnen
Hahaha barns vägar äro outgrundliga?Bakat surdegsfrallor med havre, dinkel och vetemjöl. Barnet dissade dem men älskar däremot brödlimpan gjord av exakt samma deg
Visa bifogad fil 19629
Jag gör på ballerina kladdkaka!Cake pops!
Det står överallt att man ska använda oreo-kakor, men borde det inte fungera likabra med typ ballerinakex?
Jag gör på ballerina kladdkaka!
Oj, så tjusig !Det blev en tårta till slut.
Jordgubbsbottnar i olika färg, fyllningen är jordgubbskompott samt smörkräm med vit choklad.
Insidan av tårtan
Sen är den täckt med sockerpasta och dekorerad med smörkrämen i olika färger
Jättefin och säkerligen supergod !Visa bifogad fil 19719bakat brownie och hallonmousse tårta
Vilka geléfärger använder du? Dr Oetkers, till exempel, är tämligen värdelösa. Men Wiltons funkar jättebra, tycker jag. Bildbevis:Fantastisk!! Och helt seriöst så tror jag inte att gemene man fattar hur mycket det krävs för att göra något dylikt, förrän man provar själv .
Hur gör du för att få färgerna på smörkrämen så klara, använder geléfärger men tycker alltid att färgerna blir så pastelliga.
Har använt PME och Cacas.Vilka geléfärger använder du? Dr Oetkers, till exempel, är tämligen värdelösa. Men Wiltons funkar jättebra, tycker jag. Bildbevis:
Inte helt lätt det därJaha, då har jag provat baka med liten i köket. Han var inte glad och nöjd så länge som jag hade behövt!! After eight-snittarna blev troligen misslyckade, de flöt inte alls ut som de skulle. Mandelbotten till biskvier i långpanna var bland det kladdigaste ever. Och det var här någonstans ungen tröttnade. "Tryck ut i formen "... ojämnt, klet överallt och snett bakplåtspapper. Blev säkert skit av alltihop. Senare ska bara smörkrämen skära sig och chokladen brännas vid eller något så är misslyckandet totalt..
Blir kanske lättare när han blir större. Då får han sitta i hörnet och äta deg så kanske jag hinner baka klartInte helt lätt det där
Mina två små går knappt o baka med, för dom ska bara äta deg/smet kanske släkt med sin mamma
Ha honom i sele? Man får vrida sig när man öppnar ugnsluckan dock. När jag ska kolla om det är färdigt får han dock inte sitta i selen utan i sittern eller gymmet.Blir kanske lättare när han blir större. Då får han sitta i hörnet och äta deg så kanske jag hinner baka klart
Så gjorde jag faktiskt på kvällen när jag lagade mat. Och slevade i mig kyckling och ris över huvudet på honom med en grytlapp som skydd för att inte spilla på honom igår var det en mycket klängig kille!Ha honom i sele? Man får vrida sig när man öppnar ugnsluckan dock. När jag ska kolla om det är färdigt får han dock inte sitta i selen utan i sittern eller gymmet.