Tappar andan...

Status
Stängd för vidare inlägg.

pucko

Trådstartare
Min yngsta son, nu 2,5 år, skriker så att han svimmar!! Det har han gjort sen mycket tidig ålder, men jag trodde det hade börjat avta. Men så här i förrgår så va det dax.. han slog sig och började skrika...och tar inte in luft...Fan, vicken panik..han va alldeles blå i ansiktet..Men i samma sekund som han nickar till så börjar han andas..
Nån som har barn med samma problem?? Oftast går det att distrahera honom med nått, men inte alltid..:confused:
 
Sv: Tappar andan...

Är det inte det som kallas affektkramper?
Googla på affektkramper så får du bra många träffar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 606
Senast: Fraegd
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 321
Senast: Imna
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 013
Senast: cirkus
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 320
Senast: Tramptass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp