Tapet som ser ut som betong

M

majjijann

Hittade för ett tag sedan en hiskeligt snygg tapet. Den såg ut som en riktigt häftig betongvägg med vackra formbrädsavtryck och allt annat som hör till. Men denna tapet fanns i Norge och kostade en bra slant.

Så jag tänkte att det måste väl finnas billigare varianter. Har hittat ett par stycken, men de är inte riktigt lika snygga.

Har ni tips på var jag kan hitta en riktigt snygg betongtapet?

Sv: Tapet som ser ut som betong

Vet inte om du är på jakt efter en tegelröd vägg. Om inte så kan man använda färg med sand i. Rolla detta på väggen efter att du rört om väldigt noga. Funkade fin-fint för mig

Nej nej. Det är betong vi snackar om. Rå grå betong med formbrädsavtryck. Inget rött så långt ögat når.

Har du kollat med ngn handlare om de kan ta hem tapeten och vad den isf skulle kosta?

Nej det har jag inte. Men även om jag skulle få den för halva priset är den fortfarande för dyr...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 708
Senast: Calmiche
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 592
Senast: Pratsch
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 067
Senast: inverterad
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 643

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka