Tapet "rester"

Flugskimmel

Trådstartare
Vart kan man hitta överblivna tapeter? Typ bara några meter.

Ska tapetsera en bokhylla jag har och tänkte försöka hitta någon fin och billig tapet :)

Sv: Tapet "rester"

Brukar kunna gå att få tag på någon enstaka rulle på måleributikerna. Oftast kostar det inte särskilt mycket heller.

Kolla Rusta, de brukar ha billiga tapeter. En rulle går inte på så mycket. :) Eller så åker du runt till olika butiker och ber om provbitar ;)

Hör runt bland dina bekanta om ngn har kvar någon rulle av en tapet du tycker är snygg.

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: ptr
·
Hemmet Ska eventuellt flytta till en lägenhet med väv på väggarna. Det är absolut inte något som är aktuellt att dra ner då det är en...
Svar
15
· Visningar
750
Senast: Philosophia
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·
Hemmet Nu behöver jag lite input Vi ska tapetsera om i vardagsrummet. Dilemmet är att det är en strukturtapet från 50 eller 70-talet som sitter...
Svar
3
· Visningar
664
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka