Tape extensions

Centaur

Trådstartare
Någon som har tape extensions här? :)
Hur ska de kännas när de sitter på? Är det vanligt att de småluggar lite?

Jag gjorde extensions i förrgår, 30 tejpbitar (bara en förtjockning). Håret är jättefint och ser exakt ut som mitt eget. Jättenöjd med resultatet.

Sitter jag still känns de inte alls, rör jag på huvudet så känns det att det är "något" där. Men när jag sätter upp det eller har det i fläta och flätan flyttar på sig så luggar det lite i fästena. Inte så det gör direkt ont men jag känner att det drar... Bytte till hästsvans i stallet istället för fläta och det känns bättre.

Men är det normalt att det känns så? Är lite orolig att de ska vara felinstallerade och att mitt egna hår ska slitas av. :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 954
Senast: super
·
Kropp & Själ Jag har aldrig haft för vana att gå till frisören men gjorde det i alla fall för några månader sedan. Den frisören tyckte jag skulle...
29 30 31
Svar
608
· Visningar
45 573
Senast: EmmaW
·
Övr. Hund Alltså jag sliter snart mitt hår... Har en småosäker och väldigt försynt retrievertjej som gärna bär på saker. Stort föremålsintresse...
Svar
12
· Visningar
1 595
Dressyr Jag sliter mitt hår snart. Jag har ridit i flera år men inser att jag är total nybörjare - jag förstår inte grunderna och har...
Svar
6
· Visningar
2 776
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama