Tant och gubbe traden part 6

Sv: Tant och gubbe traden part 6

låterr väldigt konstigt i mina ögon eftersom blodprovet var negativt....

nu vet ja ju inte om hästar kan vara skendräktiga ....annars i dessa hormonernas tider , skulle ju de kunna vara en förklaring......

ja du....den som hade röntgensyn...:laugh:

Tack!
Ja, det känns ganska skönt! :laugh:

Just nu känns det nästan som: ok, nu klarade vi det, så nu behöver vi inte göra om det , haha!
Men självklart kommer jag göra om det, antagligen redan imorgon :angel:
Fast då är jag mer förberedd på jakt-tornet. Sist vi red där blåste det inte, och jag trodde det var nån älg eller nåt som gjorde henne osäker.

Nu ska sonen ut med Lasse och granntjejen, hoppas det går bra. De har aldrig ridit ihop och Lasse har varit lite våryster det sista.

album.php

På Voffs begäran,den omtalade fyraåringen.Om det nu funkar......

Senast ändrad:

joho for lobell och for trullan aven om hon var pain in da butt.. men du klarar det har, jag ser skagern for er bada.. manga bananer till er bada)

en idea. kanske bygga upp en bruksbana ngnstans? eller prata med ridskolan om att ha bruksridning? dar pallarna far lara sig allt om "farliga" saker.. och om du har, spela in hur en traktor later, bilar, ljud i allmanhet.. "bombproofa" din hast helt enkelt.. Det finns massor av bra bocker for det ocksa..

inget nytt har heller, skulle mocka, men efter en timme gav jag upp lol.. hade da valt skottkarran tva ganger pa vag till hogen, sa det blev extra skottande.. sa jag gick in och hade en god kopp tea med skorpa.. ngt som ar mums..
nu skall jag gora kvall, sa jag far ga och sova..

brimmis, om det sparkar och buffar i magen, juvret vaxer och palle blir fetare, ja da spelar det ingen roll vad slu sager.. Och det ar ju inte forsta gangen de har gjort fel heller.. ohhh jag skulle ma nar du ringer till vetten och ber henne att komma ut och se pa Inas "fat deposit", Skulle nastan ta kort pa folis och sanda med copy till SLU, och skriv... Vi syns i domstolen... ha

Undrar bara nar "Slimfast" har tankt sig att komma ut? Sa uppfodare ngt om detta?? hall oss postade

Nä det funkar inte!! Fattar inte vad som hänt, fb har ändrat så nu fattar jag ingenting!!

Senast ändrad:

Näee nu ska det def. tas ett snack med väderguden,måste bli slut på orättvisorna.Hemkommen från stallet där jag ridit 2 i REGN:mad:

Grattis till en härlig tur där du vann,:bump::banana::bump::banana:

Helt rätt på det igen imorgon.

Brimmis
opps det låter ju skumt,tjaa inte första gången de gjort fel på labbet,hmm nu har du sett till att hålla oss i nyfikenhet:D

Heja lobell! Vad härligt du klarade det ju :bow::bow:

Cho3 Vad fin häst du har :love:

Det var väldigt vad ni har skrivit :laugh: Har massor att läsa ikapp.

Idag har jag RIDIT:bump: Det var så kul. Har inte ridit på jätte länge. Jag andvände pall att sitta upp med. Sen red jag ut en sväng och ska nog rida imorgon också.
Min kompis har opererat sin hand så jag får rida hennes häst så mycket jag vill nu :banana:

Vad konstigt att det regnar hos dig :confused:
Jag har varit ute hela dagen och inte fått något regn på mig. Men det kanske berode på att jag har haft en så bra dag ute :p Så regnet ville inte förstöra min dag.

Så där ja, nu har dottern med familj åkt hem.

Lobell, :bump::banana::bump: Kanon!!!!! Gud va kul :D

Cho, Jäklar vilken sötnöt du har :love:

Carre, Härligt med en tur på hästryggen :bump:

Gubben, Du får börja smörja nacken med solkräm :rofl:

Jaaa ni, vad ska man tro? Är det fölis eller är det nåt annat fel med hjärtat mitt?

Har surfat runt på nätet och läst många inlägg om felaktiga dräktighetssvar så jag vet faktiskt inte vad jag ska tro.

Vi får avvakta och se vart det bär åt för håll. Ska hålla ett vakande öga över henne och även tala med vetrinärn få se vad dom har att säja.

Men nu ska jag poppa lite popcorn och kika på melodifestivalen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Samma som forut.. Rent chat om allt, speciellt vara pallar. Bild pa pallar, er sjalva, barn hundar makar/sambor, katter , diskmaskinen... 97 98 99
Svar
1 967
· Visningar
114 699
Senast: Tajger
·
Hästmänniskan Flytta traden om den ligger fel... Jag fryser, enormt.. det ar sa hemskt att jag inte vill vara ute i stallet/ladan.. gor saker fort... 2
Svar
20
· Visningar
3 311
Senast: moholmarabs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka