Sv: Tant och gubbe traden part 6
joho for lobell och for trullan aven om hon var pain in da butt.. men du klarar det har, jag ser skagern for er bada.. manga bananer till er bada)
en idea. kanske bygga upp en bruksbana ngnstans? eller prata med ridskolan om att ha bruksridning? dar pallarna far lara sig allt om "farliga" saker.. och om du har, spela in hur en traktor later, bilar, ljud i allmanhet.. "bombproofa" din hast helt enkelt.. Det finns massor av bra bocker for det ocksa..
inget nytt har heller, skulle mocka, men efter en timme gav jag upp lol.. hade da valt skottkarran tva ganger pa vag till hogen, sa det blev extra skottande.. sa jag gick in och hade en god kopp tea med skorpa.. ngt som ar mums..
nu skall jag gora kvall, sa jag far ga och sova..
brimmis, om det sparkar och buffar i magen, juvret vaxer och palle blir fetare, ja da spelar det ingen roll vad slu sager.. Och det ar ju inte forsta gangen de har gjort fel heller.. ohhh jag skulle ma nar du ringer till vetten och ber henne att komma ut och se pa Inas "fat deposit", Skulle nastan ta kort pa folis och sanda med copy till SLU, och skriv... Vi syns i domstolen... ha
Undrar bara nar "Slimfast" har tankt sig att komma ut? Sa uppfodare ngt om detta?? hall oss postade