Tänkte bara visa mina älsklingar..

P

prelude

Många har lagt ut bilder på sina katter, tänkte att jag lägger upp bilder på mina 2 monster..Kul och se va folk tycker om dom :)

Lillen
046935c0.jpg

Nismo
nismo.jpg

Sötnosar :love:

Visa gärna bilder på era katter här också, alltid kul att se..

Sv: Tänkte bara visa mina älsklingar..

Hehe.. Vilka lyxlirare! De är jättefina och ser verkligen ut att stormtrivas! Precis vad jag behövde för att bli på gott humör igen!! :)

Fryser inte de där två?

dannilall skrev:
Fryser inte de där två?

Nja...nu under vintern knatar de runt med fleece tröjor men på sommaren får de till och med vistas ute om de vill. Men man bör ha kontroll på tempraturen

hehe...tack alla som tycker mina monster är söta :) Jo dom trivs det kan jag säga nästan lite för mycket ibland hehe...

Ni andra som har lagt upp bilder, ur söta katter. Nakenkatter dom är rätt tuffa faktiskt måste jag säga.

Pamme_Jaspin, din hel randiga katt är väldigt lik min ena katts mamma, han den vit randiga (Lillen) :D

Åh va söta :love: Dom ser hur mysiga ut som helst :)

Hehe.. va söta! :love: Dom ser inte så gamla ut?

Lillen (vit randiga) han är 4,5 månad och Nismo (randiga) är 1,5år.
Helt galna är dom här hemma hehe..far saker omkring överallt. Speciellt Lillen alltså, han hittar precis allt, bara smågrejjer, saker som har varit borta jätte länge som man har letat som en tok efter det hittar han :D hehe..

Visar mina älsklingar med då....
Lite kassa bilder då de är tagna med mobilen...

Musse nannar gott på husses fötter:
phpz3gwlc_thumb.jpg

Trångt framför kameran:
phpwrygkd_thumb.jpg

Meija inspekterar:
php1envti_thumb.jpg

Musse inspekterar:
phpz7cykq_thumb.jpg

Syskonkärlek:
php8eygl0_thumb.jpg

Wilma, söt som få! Men hon fick en tumör i munnen så hon är i himlen. :cry: :cry: :cry:
e7c63149ee56d0d186deef2e156fbdcc.jpg

Skrållan, bus!
c94ef45fb2010974e72b40c333e975e9.jpg

Söta Corneliz är mad! :devil:
06eb73d15318ea49b8e731ad0eb26bd3.jpg

Har tre underbara katter, alla härliga på sitt eget sätt, dock är dom lite svåra att få med på bild.

dscf0010s6tw.jpg

dscf0001s4eu.jpg

Tequila, morsan till dom två andra, härlig dam på 3 år som älskar att ligga ovanför tangentbordet när jag sitter här eller så sover hon på min mage när jag kollar tv. Bestämd dam är det med, visst för att hon gillar att bli klappad o så men det ska vara på hennes villkor.

dscf0010s9vi.jpg

Turbo är monstret här hemma, riktigt stor katt utan att för det vara tjock och stark som fan men han är också riktigt mysig, sover alltid i min säng och bryr sig inte så mycket när dom andra två stimmar.

Baby har jag tyvärr ingen bild på än men det kommer väl med tiden, hon är iaf den lilla söta här hemma, lite försiktig av sig men när hon väl vågar så är hon riktigt kelen. Hennes favoritplats är framför öppna spisen eller uppe på köksskåpen när det är matlagning på g.

Mvh
MÖller

Liknande trådar

Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
574
Senast: MJLee
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 485
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 207
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar