Tänkte bara lägga upp lite bilder på min älskling!

Sv: Tänkte bara lägga upp lite bilder på min älskling!

Jättefin! :love:
Vilket uttryck han har på bild nummer två! :)

Är mopsar så där kluriga och roliga som folk säger? Jag har hört att de är stora personligheter och ingen mops är den andra lik.

Stämmer det, tycker du? *nyfiken*

prinsessfeminist skrev:
Jättefin! :love:
Vilket uttryck han har på bild nummer två! :)

Är mopsar så där kluriga och roliga som folk säger? Jag har hört att de är stora personligheter och ingen mops är den andra lik.

Stämmer det, tycker du? *nyfiken*

Ja, han är så söt när han försöker förstå vad man pratar om, då vänder han på hela huvudet och är supersöt.

Och återigen ja, mopsar är superspeciella. Jag var inte mycket för mopsar innan, tyckte de var fula speciellt när de var äldre. men nu jag min mor evigt tacksam att hon "tvinga" på mig denna filur. :)

de mopsar jag träffat är sååå mysiga och speciella. de är helt enkelt underbara. speciellt när de är på lekhumör och deras ihoprullade svans blir alldeles rak. :)

Jättegullig hund!:) :love:

Guu, vad gullig! ^^

Jag kan inte se bilderna :(

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 685
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 263
Senast: Hermelin
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 990
Senast: Sesca
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 054
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka