tänkte bara dela med mig

P

Pamme_Jaspin

Då har mitt lilla troll kommit ut. Han skulle inte komma förrän den 16 oktober men den 19 september tyckte han att de va dax att titta ut.

vattnet gick på mig ca kvart i 3 på dagen sen fick jag mina värkar5 minuter efter så de va bara att åka in. när jag kom in så va jag redan öppen 2 cm så kolla dom han och allt såg bra ut.

vid halv 7 va jag öppen 9 cm (skulle fått ryggbedövning men de blev inget då jag bara hade 1 cm kvar). fick en känsla av att jag av nödig att göra nr 2 kl 20 i 7 då kolla dom mig och jag va öppen fullt så mina krysstvärkar sätte igång och kl 19:13 va lillkillen ute.

han vägde 2735 och var 50 lång
20090919028.jpg

20090920034.jpg

kommer inte ihåg hur man la in bilder men hoppas ni ser dom

Sv: tänkte bara dela med mig

Å vad fin! Och väldigt 'färdig' ser han ut trots en månad tidig :) Grattis !!

GRATTIS. :love::love: Hur söööt som helst. :love::love:

Samma födelsedag som min yngsta & nästan samma vikt (2780) som min äldsta. :D

Nämen! Jag brukar inte vara så förtjust i bebisbilder där de är "helt nya" och fortfarande är kladdiga, men din lillkille är verkligen jättesöt på första kortet! (Och såklart på det andra med ;))

Grattis!

han har bara svårt att suga så jag får pumpa ut lite bara för att han ska bli mätt annars är de inget fel på han

haha där ser man. han ska på kontroll nu på fredag igen se om han har tagit sig
tackar

ja han är inte ens 1 minut gammal på den bilden

ja jag e glad att de gick så fort. i dag kan man inte tro att jag varit gravid de syns knappt. kan gå i mina vanliga kläder igen:bow:

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 423
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 660
Hästhantering Är ny inom att hyra Och nu sista stallet va litet men företag Då jag å frun ändå hade samma tänk i början kändes tryggt Fick dock...
2
Svar
20
· Visningar
2 396
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 137

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka