Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tankar kring hingstar som Casilius, Cortado och Chin Top
Någon som har lite mer info om dessa hingstar (Cassilius, Cortado och Chin Top Även lite mer uppdated info om avkommor och meriter på hingsten Bravour
Funderar även på om någon hört något om Sandro Gold, kommer dom prova honom i avel nästkommande säsong igen????
Sv: Tankar kring hingstar som Casilius, Cortado och Chin Top
Chin top blir väl vad jag vet inte godkänd i avel här i sverige nästa år då han fick för dåliga poäng på 70 dagarsprovet han gjorde nyligen. Så antingen måste han göra ett vanligt bruksprov eller lämna in papper på meriter, han blir iaf inte godkänd på prestation. Vet att ridsport skrev om det i nyaste numret. Sandro Gold ägs av Sven Ingvarsson, Helena Holm och Mikael Palm vet ej om dom kommer satsa på aveln eller om det blir tävling på heltid för honom. i artikeln verkar det ju som att han ska fortsätta gå i aveln iaf
Tack för svar, läste också det här om Chin Tops "dåliga" resultat på 70-dgrs provet, tänkte om någon visste något mer och om han skall matchas mot ex. bruksprovet 2012. Sen hade jag missat att Ingvarsson hade uttryckt sig så om Sandro Gold, då får man hoppas att han visas igen och att det löser sig med fertilitets problemen...
Skulle tro att dom försöker få honom godkänd igen, då han till viss del är svenskägd. Jag hoppas iaf att dom gör det För eget tycke så gillar jag Chin Top och har iår ett sto som är dräktigt med honom.
Enligt språngrulla så fick Sandro Gold 2 dräktiga, varav den ena resorberat och den andra har tvillingar.. Väldigt tråkigt, hoppas det blir bättre nästa år ifall han är kvar i aveln
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.