C
Carismagirl
Hej
Är det bara jag som har starkt tänk?
Jag har en väldigt speciell häst som är svår i många lägen.
Bl.a att sko, kastar sig och så..
Sedan så brukar hon som köpte våran shettis "tänka med hästen", alltså tänka (om vi säger att det är en lite svårlastad häst) att man ser hästen gå in i transporten utan problem och att den kommer till ett bra ställe.. Det funkar faktiskt..
MEN nu skulle hon testa att göra det på min.. Det funkade inte alls..
Så då sa hon till mej att testa.. Hon gick in på en gång.. exakt som jag hade "tänkt till henne".
Då testade jag att "tänka" att hon stod helt stilla och lät hovslagaren göra sitt jobb utan att det skulle behöva krångla (dock kom jag på att jag kunde göra detta efter han hade skott framhovarna XD och de gick ju som de gick :P
Men bak brukar det vara värst, men de funkade verkligen
Helt stilla, hovslagaren trodde vi hade gjort nått med hon XD
Är det någon fler än oss som har kommit på detta?
Är det bara jag som har starkt tänk?
Jag har en väldigt speciell häst som är svår i många lägen.
Bl.a att sko, kastar sig och så..
Sedan så brukar hon som köpte våran shettis "tänka med hästen", alltså tänka (om vi säger att det är en lite svårlastad häst) att man ser hästen gå in i transporten utan problem och att den kommer till ett bra ställe.. Det funkar faktiskt..
MEN nu skulle hon testa att göra det på min.. Det funkade inte alls..
Så då sa hon till mej att testa.. Hon gick in på en gång.. exakt som jag hade "tänkt till henne".
Då testade jag att "tänka" att hon stod helt stilla och lät hovslagaren göra sitt jobb utan att det skulle behöva krångla (dock kom jag på att jag kunde göra detta efter han hade skott framhovarna XD och de gick ju som de gick :P
Men bak brukar det vara värst, men de funkade verkligen
Helt stilla, hovslagaren trodde vi hade gjort nått med hon XD
Är det någon fler än oss som har kommit på detta?