Tangentbord

Breccia_

Trådstartare
Kan man koppla in ett vanligt tangentbord till en laptop?
Jag kan varken skriva g eller f utan problem numera och det börjar kännas lite konstigt att kopiera in de bokstäverna hela tiden.
Så går det? Det borde väl bara vara att koppla in tangentbordet i laptopen och tuta och köra? Snälla..? :D

Sv: Tangentbord

Klart att de går att koppla in ett vanligt tangentbord till en laptop du kan även koppla in en vanlig mus om du så skulle önska, finns de bara lediga USB portar så är de bara att koppla in allt du önskar...

Liknande trådar

IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
656
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 884
Senast: mars
·
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 303
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V