Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, klart värt det!Jag ska snart få tandställning, först ska jag få en nattgrej, metallbåge som man spänner fast i nacken, ska ha den 14 timmar per dygn, sedan ska jag få räls. Är det någon annan som har eller haft en sån nattgrej?
Hur gammal var du när du hade nattgrejen?Jag har haft sån, det gick fort att vänja sig så det var inte alls så hemskt som jag trodde i början!
Hur gammal var du när du hade nattgrejen?
Jag är 19Runt 12-13
Ja, jag hade i flera år när jag var kanske typ 13. Sen fick jag inte min räls förrän jag var 18, tror jag, för det var först då de insåg att det behövdes... Man vänjer sig rätt snabbt vid båda sorterna, och det är helt klart värt det när det är klart!Jag ska snart få tandställning, först ska jag få en nattgrej, metallbåge som man spänner fast i nacken, ska ha den 14 timmar per dygn, sedan ska jag få räls. Är det någon annan som har eller haft en sån nattgrej?
Man vänjer sig och det är värt det i slutänden .i tisdag fick jag den jävla nattandställning, de satte dit två metallringar/band längst back i överkäken. Jobbigt att sova, måste ligga på rygg.