Tandläkarfundering

Fille

Trådstartare
Jag ska dra ut en visdomstand imorgon, tandläkaren sa att jag kunde ta två alvedon en stund innan, men jag har naproxen hemma. Kan man ta naproxen istället? Tänker så att bedövningen och naproxenen funkar ihop! Hoppas någon vet svaret :)

Jag har ev alvedon hemma men tycker för övrigr att naproxen hjälper bättre än alvedon! Alltså mot olika smärtor. Hur är det med ipren då? Tänker två alvedon och en ipren! Har aldrig ut en tand så är lite nervös :p jag var inne akut och fick spola visdomstanden för två månader sen, då gjorde det skitont trots bedövning...

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 087
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 055
Senast: malumbub
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
Mat Att man ska äta mycket fibrer funkar ju om man vill bli lösare i magen, men hur gör jag för att bli hårdare? Jag skadade höger hand för...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 895

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka