Tandbyte?!

L

Lanz

Hej hej..
Hur gamla är/var era katter när deras tände rvar helt utbytta??
Min kise är 8 månader och 2 veckor och har fortfarande inte tappat ena hörntanden fast att den nya växt ut så nu har han dubbelt på den sidan... :(
Han har haft det så i säkert en månad nu...
Är det normalt??

//sara

Sv: Tandbyte?!

:confused: jagfick hem min katt när han var 12 veckor men jag har inte märkt att han bytt tänder alls...hmm tycker ändå jag har koll på honom
har inte tänkt på att de gör det

Hur gammal är han nu då?! För min katt började inte byta förrän vid fyra fem månaders ålder..

Lanz skrev:
Hur gammal är han nu då?! För min katt började inte byta förrän vid fyra fem månaders ålder..
han är hmm nu ska vi se...11 månader så han är gammal och har säkert gjort det nu...men jag fattar inte hur jag inte lagt m'ärket tilld et:confused:

Jag hade heller inte märkt det om det inte hade varit för att han var aldeles sne.. Innan visste jag inte ens att dom bytade tänder.. :angel:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
825
Senast: tott
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 982
Senast: fixi
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 596
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?