Tåliga reflexboots?

Anna-KarinO

Trådstartare
Nu börjar mörkret komma och det kommer innebära att vi får ta in hästarna i mörkret på vägen. Har reflexdetajer på täcket samt ska införskaffa en reflexgrimma men känner att jag gärna har något mer. Finns det boots som tål att vara i en hage en hel dag och sen ändå synas bra? Måste ändå ha boots runt om i hagen så tänkte man kunde kombinera det.. Eller kan man spraya på sådan rexlexspray? Sitter den bra? Tvättar bootsen varje dag så behöver tåla en del..

Liknande trådar

Utrustning Har beställt ett till regntäcke lite panik då det ska regna i dagar, och inser nu när det är på väg att det är t-spänne fram på täcket...
Svar
6
· Visningar
511
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 480
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag satt i kökssoffan med amningskudde och min 3 månader gamla dotter i knät. Jag tittar på när min man och treåring ”spelar” schack när...
Svar
8
· Visningar
1 491
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix