tåhättor på stigbyglar tillåtet?

nightcrawler

Trådstartare
ligger det fel så får moderator flytta. är tåhättor på stigbyglar tillåtet på tävling? funderar eftersom jag har fastnat så många gånger. finns det andra alternativ som funkar annars. har dom australiensiska nu, dom där med böjen på. gummisnodd är inget alternativ.

Sv: tåhättor på stigbyglar tillåtet?

Testa ett par ledade stigbyglar. Har du inte råd med Sprenger, så finns det billigare alternativ (Börjes och Hööks har bland annat). Dessa ska göra att man inte fastnar lika lätt.

Ang tåhätta så har jag ingen aning om ifall de är tillåtna eller ej.

Sv: tåhättor på stigbyglar tillåtet?

I hoppning är sadling och betsling 'i princip fri' med inskränkning för vilka bett som är tillåtna på ponny, så tåhätta borde vara OK, både på häst och ponny.

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 739
Senast: mars
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 943
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: Myzan87
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 096
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar