Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Göra en låååååååång midsommarkrans?Vi får starta syjunta ojojojojo vad maskrosor vi skulle få plocka till 100 m
inte de här djuren. Eller rättare sagt, djurägarna
Ena djurägaren skiter fullständigt i om djuren går ute på vägen, han kör bara slalom mellan dem. Den andra kanske motar in dem på gården, och den tredje (mest ansvarige) är aldrig hemma... Suck!!
så.. jag o pappa har gjort en pakt. Vi tar inte ned någon taggtråd förrän det har blivit någon skillnad på grannarnas djurhållning! Så nu blir det taggtråd och ½-1 m innanför blir det eltråd. Nu jävlar är det krig Och om någon djurinspektör kommer och påpekar (please, do that!) så kommer vi säga att vi kan ta bort den OM grannarna håller sina djur instängda!!
Jag gillar också spagetti-ideen alltså. Men jösses så många spagetti-"strån" det går åt Indränkta i en massa äcklig Antibit-medel
QUOTE]
Buhu, tråkigt med knasiga djurägare.
Men jag kom och tänka på en sak vad det äller spagettin, hur gör vi när det regnar
Hmm, man skulle uppfinna super stängsel o tjäna massor med kosing samtidigt som det är bra!