Tovavilppala
Trådstartare
min ponny med sommarexem har fått utslag i svansroten? Ska avmaska henne inom kort, hon låg precis under gränsen till mask innan sommaren så chansen är väll stor att hon har nått slag av mask?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
min ponny med sommarexem har fått utslag i svansroten? Ska avmaska henne inom kort, hon låg precis under gränsen till mask innan sommaren så chansen är väll stor att hon har nått slag av mask?
Jag hade i första hand tänkt att det har med hennes sommareksem att göra. Hur som helst är det ju fel årstid att avmaska nu.min ponny med sommarexem har fått utslag i svansroten? Ska avmaska henne inom kort, hon låg precis under gränsen till mask innan sommaren så chansen är väll stor att hon har nått slag av mask?
ny på detta Kan man lägga in bilder utan länk?[/QUOTE]Tagelmask är en vattenlevand mask, inte en inälvsparasit.
Har du bild på utslagen? Du ska inte avmaska nu.
Nej. Men har du inte Insta eller Fejsbook?[/QUOTE]ny på detta Kan man lägga in bilder utan länk?
Tova Vilppala på Facebook, har lagt ut i gruppen hästforum[/QUOTE]Nej. Men har du inte Insta eller Fejsbook?