Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fråga på närmaste hästslakteri.
Du kan nog ringa ett slakteri.Spännande förslag, bor i Stockholms innerstad så gissar att det skulle bli en bit.
I kategorin udda prylar kom nu tagel. Kan man köpa det? Jag har en gammal gunghäst som skulle behöva ny svans och man ehuru den gamla är bortnött, men var får jag tag på det? Jag kan ju inte kapa random kuses svans... Pigga förslag på hur detta löses?
Men fråga närmsta ardennerägare. Jag skulle kunna kapa 10 gunghästsvansar utan att det märktes på min klumpe svans.
Spelar det någon roll vilken färg?I kategorin udda prylar kom nu tagel. Kan man köpa det? Jag har en gammal gunghäst som skulle behöva ny svans och man ehuru den gamla är bortnött, men var får jag tag på det? Jag kan ju inte kapa random kuses svans... Pigga förslag på hur detta löses?
Spelar det någon roll vilken färg?
Ska se om jag kan trolla fram något. Min mamma har ardenner med "julkortsfärg" med jättemycket svans så jag skulle kunna flirta lite med henne de skulle komma upp till sthlm första veckan i september. Behöver isf längd och hur mycket ungefär. Gissar att det inte är några extrema mängder. Kanske kan hon skicka direkt till dig om det inte är så stora mängder.Nixpix!
Ska se om jag kan trolla fram något. Min mamma har ardenner med "julkortsfärg" med jättemycket svans så jag skulle kunna flirta lite med henne de skulle komma upp till sthlm första veckan i september. Behöver isf längd och hur mycket ungefär. Gissar att det inte är några extrema mängder. Kanske kan hon skicka direkt till dig om det inte är så stora mängder.
Du kanske kan dra iväg ett PM vid intresse så ska jag se vad jag kan göra.
Hm, manen är nog mer tveksamt nog för de har men de är ju så läckra med de långa manarnaSvansen ska vara tjock som en stor tumme vid roten, och kanske 3-4 dm lång. Lite man vore också tjusigt, ett knippe ( ) ca 1,5 dm lång. Jag skickar ett pm!
Hm, manen är nog mer tveksamt nog för de har men de är ju så läckra med de långa manarna
Jag har tjockt och strävt hår och ska till frisören i eftermiddag
Ja alltså jag ska ju tyvärr inte klippa så långt. Mest hyfsa frisyren. Det blir nog mest ett litet rufs i rumpan på hästen.Åhå!!! Bläckfiskhår! Men hur långa tentakler?
Ja alltså jag ska ju tyvärr inte klippa så långt. Mest hyfsa frisyren. Det blir nog mest ett litet rufs i rumpan på hästen.
Hur vet jag att du inte vodooar mig? Eller drar en av dina golfklubbor i skallen på t ex Hagamannen och lägger mitt dna på brottsplatsen?Mest bös alltså. Men vill du skicka ditt rufs till mig så får du