Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag tror jag såg dig i hoppningen, men jag är inte helt säker
dressyren gick skit Hon var jättefin på framridningen, men sen slutade jag rida eller något inne på banan, så det gick inte så bra
Men hoppningen gick kanon! Kom tvåa i LCn, och hade kommit 3a eller 4a i LBn om hon inte hade halkat till i avtrampet på sista hindret, och petat med sig bommen. Så typiskt, den låg och vägde, och efter nån sekund rullade den av
Men jag är nöjd anyway! Hur gick hoppningen för dig?
Första Lätt för mig alltså, började träna in programmet Torsdagen innan tävlingen
Men iaf, 62%, 57 straff och en 4e plats efter dressyren
Nolla i hoppningen, inte världens snyggaste runda kanske men ponnyn lyfte på tassarna bra , klättrade till 3e plats.
Terrängen också nolla, lite tvekan på första hindret man annars ingenting. En sekund på rätt sida om optimaltiden, fast jag hade glömt klockan hemma
Så jag slutade alltså 3a! Är Jättenöjd med lille ponnyn
grattis! Såg din dressyr och din terräng, och han såg verkligen jättefin ut!!
Vi kom inte längre än till hoppningen Hon som aldrig stannar annars vägrade på den vita oxern. Eller, när vi reda n mot det första gången så hoppade hon, men hon måste ha missat bakbommen, för när hon var över den första delen i oxern så bara släptte hon benen och kastade sig bakåt i landningen Fick iaf över henne på fjärde försöket, men då var det ju för sent..
Hundavel & Ras Kanske en dum fråga, men har du testat att skriva till de som håller i kurserna och sagt just detta samt förklarat varför?
Troligen får...
Ekonomi & Juridik Har ni egna hästar i verksamheten så lär ni beskattas för det. Heter det sköntaxeras? Så ni får betala för era egna hästar installning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.