Sv: Tågarp

Jag tycker också den e roligare var anmäld att rida den lätta men fickstryka mej:( sen jag opererad:(:(:(

Hur gick det för dig i NFM? jag glömde helt att titta efter er :angel:

Jag har iaf fått kvitto på att dressyrträningen har gett resultat, jag vann lördagens LB:1a :banana:

Så nu blir vi riktigt farliga i Tågarp :devil:

jag tror jag såg dig i hoppningen, men jag är inte helt säker :D

dressyren gick skit :angel: Hon var jättefin på framridningen, men sen slutade jag rida eller något inne på banan, så det gick inte så bra :p

Men hoppningen gick kanon! Kom tvåa i LCn, och hade kommit 3a eller 4a i LBn om hon inte hade halkat till i avtrampet på sista hindret, och petat med sig bommen. Så typiskt, den låg och vägde, och efter nån sekund rullade den av :mad:

Men jag är nöjd anyway! Hur gick hoppningen för dig?

Jag kom 4a i LCn. :)
Tog mig runt LB banan med bara en stigbygel halva tiden, ändån blev det bara 4 fel :p
Sen blev jag 4a i LC-kombinationen också!

Haha, kanske inte vår snyggaste runda, men ponnyn skötte sig bra iaf... Rivningen kom ju när jag försökte "hjälpa" för mkt :angel:

C, du rider D kom jag på sen :p

Kunde knappt gått bättre för mig :banana:

Första Lätt för mig alltså, började träna in programmet Torsdagen innan tävlingen :angel:
Men iaf, 62%, 57 straff och en 4e plats efter dressyren :D
Nolla i hoppningen, inte världens snyggaste runda kanske men ponnyn lyfte på tassarna bra :p, klättrade till 3e plats.
Terrängen också nolla, lite tvekan på första hindret man annars ingenting. En sekund på rätt sida om optimaltiden, fast jag hade glömt klockan hemma :)

Så jag slutade alltså 3a! Är Jättenöjd med lille ponnyn :love:

grattis! Såg din dressyr och din terräng, och han såg verkligen jättefin ut!!

Vi kom inte längre än till hoppningen :crazy: Hon som aldrig stannar annars vägrade på den vita oxern. Eller, när vi reda n mot det första gången så hoppade hon, men hon måste ha missat bakbommen, för när hon var över den första delen i oxern så bara släptte hon benen och kastade sig bakåt i landningen :crazy: Fick iaf över henne på fjärde försöket, men då var det ju för sent..

Ja, den stod lite lurigt, syntes inte riktigt att det var en oxer...
Då tror jag jag såg din hoppning, gick banan då :idea:

Liknande trådar

Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Elo
·
Fritid Som rubriken lyder. :D Vi ska bila från Ålesund till Stockholm i mitten på juli, och planerar en övernattning på vägen hem. Några...
Svar
1
· Visningar
163
Senast: lil-sis
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 644
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023