S

Suprize

Har Tågarp en fin terrängbana? Ska kanske dit och tävla i slutet av juli :D Någon som har hoppat deb. på ponny där eller något?! Har dom svåra vägar eller hinder??

Sv: Tågarp

jag ska ev också dit och debutera :banana:

Vill oxå höra era åsikter om banan :angel:

Banan är helt ok. det som brukar ställa till mest bekymmer är att man som hinder nr 1 ska hoppa ut från hoppbanan och vatten hindret då man ska rida ner i en "dal"

Tågarp är en jätte bra banan att debutera på, inte mkt kuperad, snälla hinder.. Jätte bra!

åh om min ponny hinner träna så skall han dit och jag är jätte nervös då han inte gjort detta tidigare :D Men som sagt blir bara om han hinner vara med på någon träning innan:D

vad är det med vattnet som är så "svårt" ?:rofl:
¨Måste nolla den rundan :P haha

Vattnet ligger i en dunge efter en nerförbacke, kommer man i full galopp hinner hästen kanske inte se vattnet förren precis innan och det kan bli tvärnit... Du kan se lite på min film, där är några sekvenser från vattnet... :)

Japp, det blir körigt för stackars lille hästen:angel:
I helgen ska han gå 4 klasser och sen är det tävling på fredag igen :p

kl.

Eftersom min ponny blev rejält skadad fick vi avanmäla våra första fälttävlingar tillsammans. Vi hoppas på att vi båda håller oss friska och kan deebutera på Tågarp.

Vad jag har hört om banan så är det väl vattenhindret.

Fin film!

Kommer det dära hindret med vit-&svarta hinderstöd (ser ut som tunnor) att vara med, alltså det hindret som din ponny inte riktigt ville över?
Isåfall, vad är det för slags hinder, kan inte riktigt se?

För övrigt så e din ponny gudasöt:love:

Jag har en förhoppning att åka till Tågarp! var där i fjol och red lätt, och red lätt i våras.. hoppas min kropp klara de så jag kan åka dit!!:banana:

Liknande trådar

Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Elo
·
Fritid Som rubriken lyder. :D Vi ska bila från Ålesund till Stockholm i mitten på juli, och planerar en övernattning på vägen hem. Några...
Svar
1
· Visningar
163
Senast: lil-sis
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 644
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023