Tacogratäng!

MidnightSoul

Trådstartare
Tänkte göra tacogratäng idag och ville då höra vad ni brukar ha i era egna tacogratänger så jag får lite inspiration till vad jag kan ha i som jag inte brukar ha i :)
 
Sv: Tacogratäng!

Nachos det har jag inte provat. Funderade på att ha i kikärtor börjar låta som en plan det här.
 
Sv: Tacogratäng!

Brukar köra nachos i botten, quornfärs, och så ost ovanpå, enkelt och gott. Annars är röd paprika gott i också, sån där strimlad på burk. Den passar bra även på pizza :d

Morsan klickade i smet av 50/50 creme fraiche och philadelphia under färslagret, gött vare! Skulle göra samma sak själv om inte min slapphet satt käppar i hjulen för't :)
 
Sv: Tacogratäng!

Oh ja tacogratäng är lathet. Jag kör på frysta grönsaker tillochmed :angel:

Aldrig provat den strimlade på burk.
 
Sv: Tacogratäng!

Lite mer utförligt:

Jag blandar köttfärs majs och bönor, sedan har jag på ett lager med den sås som blev över (creme fraiche-baserad, i regel med vitlökssmak) om det blev någon över, sedan har jag på nachos och sist riven ost.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
851
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
583
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 954
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp