Sv: Täckprov

Finns något som heter "kolla masken"... De har en hemsida tror jag. En låda man köper med påse och en blankett att fylla i. Adressen står på så det är bara att posta :) Hur smidigt som helst! All info om hur man gör finns med. Kalasenkelt!

Hur man tar det:du tar 3 helst dagsfärska pluttar och lägger dom i påsen som finns med i paketet.Fyller i ett papper och skickar iväg.Sen får du svar hemsänt via mail eller post.Enkelt!;)

Köper du ett "kolla masken kit" så får du med allt du behöver + väldigt bra anvisningar. Där står också att det inte ska postas strax innan helg, t ex.

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 381
Senast: Stergo
·
Hästvård Ni som har haft häst som har haft bockhov som små men som rättades till i god tid. Är detta något som påverkat era hästar i vuxen ålder?
Svar
2
· Visningar
353
Senast: Hedinn
·
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 958
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
494
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka