täcken till vinthundar?

Sv: täcken till vinthundar?

Det blir nog till att beställa handsytt från privatperson, finns ganska många som till sist börjar sy till sina egna hundar efter att ha blivit less på alla köpta med värdelös passform (rak rygg). Sen när man ändå syr, ja då frågar alla vinthundskompisar och karusellen är igång. :)

http://www.simplesite.com/timothy

Sv: täcken till vinthundar?

Sy själv! Inte spec svårt om man har bra material och kul :) Är själv snart klar med ett som är urtjusigt på cremefärgade salukis :angel:

www.hundshopen.com har något/några vinthundstäcken. Har dock aldrig beställt därifrån.
Sök på google! :idea:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 940
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 267
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 646
Senast: Rugge
·
Hundavel & Ras Hej! Blev påmind om detta när jag läste den andra tråden om små hundar, där English Toy Terrier togs upp. Har också funderat på att...
Svar
2
· Visningar
643
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka