täcken MED hals i mindre storlekar...

PonyPowers

Trådstartare
Har nästan letat ihjäl mig på alla ridsportssidor jag kan komma på efter täcken i storlek 105 som har hals, blir galen.

De som finns är Horseware, dock så bits det en del i täckena i hagen så mitt bravo fick stryk, känns sådär att lägga de pengarna på ett täcke som inte kommer hålla så länge trots högre rivstyrka...

Vad har ni för tips? Gäller allt från ofodrade regntäcken till 300g täcken, som helst inte kostar skjortan

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 097
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag vet inte om det är jag som är en idiot som inte kan leta (det är absolut tänkbart) eller om det är så att Horseware-täckena finns i...
2
Svar
23
· Visningar
9 096
Senast: Camigween
·
Utrustning Först: tror jag velat färdigt angående täckesfrågan..... Bor i Halland "vid havet" och dagar med riktig vinter är lätträknade (oftast)...
Svar
16
· Visningar
5 611
Utrustning Jag har alltid haft hästar med lite bredare hals och bog vilket gör att trots att min nya stjärna har samma storlek som änglahästen han...
Svar
15
· Visningar
2 000
Senast: Totola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30