Täcke med stor "stjärtlapp"..

Dialhard

Trådstartare
Skulle gärna vilja ha tips på märken och modeller på täcken med extraordinärt stor stjärtlapp (svanslapp, eller vad det nu heter) . Borde vara optimalt den Skånska höstvinden. Behöver egentligen bara vara ett ofodrat regntäcke utan hals. Bring it on!

Shires alla gånger! Stor stjärtlapp och finns i många kombinationer :) Annars horseware!

Horsware tycker jag inte alls har stora lappar. Skulle vilja ha lappen typ som på bilden:
nytt_tacke_53c7f64ee087c33afb400d23.jpg
search

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 800
Senast: Anonymisten
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 942
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 490
Senast: Ajda
·
Hästvård Usch jag känner mig jättekluven. Jag har en konvalescent som inte får bli kall över ryggen pga skada. Han är oklippt förutom en ruta...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 674

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat