Tack Gunnar!

Prosit

Trådstartare
Reklamen gör sig mycket bättre i överkant på skärmen:D MYCKET bättre, forumet blev mer kompakt och inte splittat som innan. :bow:

En ros till dig som jobbar på!!! :)

Sv: Tack Gunnar!

Även att det nu inte är klart ännu, så skickar jag ett helt fång rosor till Gunnar. Att han bara står ut med oss. Det är beundransvärt. Tack Gunnar.

Precis vad jag skulle säga :crazy: NEJ, Gunnar, nej! Fyyyyyyy

Snuffsan skrev:
Nääää. Inte reklam mitt i trådarna!!!
håller med. det stör när man läser.

Måste tilläga i tråden att reklamen högst upp stör mig något hemskt med, den är bredare än resten av sidan och vill inte anpassa sig om man gör fönstret mindre.
Svarsrutan där jag skriver nu vill heller inte längre anpassa sig och bli smalare när jag klämmer ihop fönstret, jag har för mig den brukar bli det...? - Stör mig nämligen nu med på det :p
Desutom så vill inte svarsrutan följa med ordentligt när jag förminskar fönstret, utan försöker hela tiden ha kvar rätt mkt avstånd till vänsterkanten på fönstret, den ligger liksom inte mitt i den ljusa gula rutan, utan anpassar sig efter reklamen högst upp på sidan - som är bredare än resten av sidan och inte vill förminska sig = svarsrutan centrerar sig inte ordentligt på min skärm.. :p

Prosit skrev:
:o Ops, ska jag mata in det i munnen igen? :crazy: :D
Okej, nu har jag matat in det i truten igen....... ska nog knipa.....
Reklam i trådarna var inte bra, det rörde verkligen till det. Går det inte att lägga den längst ner i stället, där finns ju hur mycket plats som helst.... I alla fall jag scrollar alltid ner där och klickar på "topp" om tråden är lång. Då ser man den ju. Det här var inge kul :(

Håller med, det var verkligen inte bra!

Känns desperat på något vis, och man tappar liksom tråden (haha!) när det ligger reklam bland inläggen.:crazy:

Vart är det reklam i trådarna??? Jag ser inte nått sånt. Ser bara den som är överst och den som är i samma spalt som "innehåll".

Det finns en i denna tråden mellan Prosits och Görels inlägg.

Det hoppar lite faktist just nu är det mellan silverstol och Scissorshands inlägg... Även jag tycker det är lite irriterande... Men å andra sidan det är reklam som gör att buke finns...

:love: SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLAAAAAAAA pussiga söta rara :love: Gunnar.... Kan du ta bort reklamen mitt i trådarna?????:devil:

:angel: :mad: :eek: :cry: :cry:

Reklamen flyttar sig...... om man uppdaterar så är den på ett nytt ställe varje gång...... förvirrande :crazy:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 944
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Någon mer här som har haft eller har det? https://www.1177.se/Dalarna/sjukdomar--besvar/konsorgan/besvar-vid-sex/vaginism/ Hur...
Svar
3
· Visningar
738

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka