Tack alla! Jag tog mig samman ...

A

Aip

Vill bara tacka alla som peppade mig när det gällde sadeln jag sålt, där köparen i efterhand ville ändra priset. Utan ert stöd hade jag antagligen mesat mig! :crazy:

Men nu ringde jag och sa precis som jag känner det: att det är ett fyndpris för den sadeln och att jag inte har någon som helst lust att sälja den billigare. Kör hit den i så fall!

"Nejdå, jag är jättenöjd med sadeln, jag tänkte bara höra om jag kunde få den billigare", sa hon.

Men hallå, tycker jag. Förhandla om priset gör man väl INNAN man gör upp affären? :confused:
Jag menar, hon fick testa sadeln hur länge hon ville för att vara helt säker på att den passade henne och hästen. Jag vill inte lura någon, men jag vill inte bli lurad själv heller.

Så: TACK alla som stöttade mig! :)

(fast pengarna har jag inte fått än så det kanske inte är slut på den här historien än ...)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Risk för att det blir en lång historia. Jag köpte en fyraårig häst från tyskland förra året. Jättefin och vi funkar bra ihop, alla...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
15 923
Senast: SusieQ
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 447
Senast: escodobe
·
A
Hästmänniskan Har råkat ut för ett problem: Annonserade ut en sadel. Begärde 1,500:- för den, trots att den är värd mer bara för att säkert få den...
Svar
12
· Visningar
1 590
Senast: Wilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama