Sorbe

Trådstartare
Funderar på att åka dit någon torsdag för att kolla lite (och fota såklart).
Det står att det börjar 12:15, har de något innan? (Solvalla började när jag var där 18:20, men jag var där redan 16:00 och såg kvallopp och värvningar - är det något liknande på Täby på torsdagar?).

Hur många lopp är det på torsdagsluncherna? När brukar det vara slut?.

Sv: Täby.

Det är ju inga värmningar innan loppen så en halvtimme innan första start borde vara god tid. Kvalen brukar hållas efter de vanliga loppen. Antalet lopp varierar lite från dag till dag men om du tittar på Täbys hemsida så kan du ladda ner hela programmet i .pdf-format.

Du kan ju också åka ut någon solig morgon och fika på stallkaféet och fota hästar som jobbar. Det är alltid kul!:)

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
468
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 827
Senast: Lhas
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 145
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 362
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar