Täby 28/2!

Sv: Täby 28/2!

Tack :D

Japp, jag ska fotta i alla loppen inklusive kvalet!
Är det nån speciell i arabloppet du vill ha bilder på?

Knapp lån.

Vilken dag :)
Massa bilder och soligt väder! Sedan stötte jag på Kimman, för första gången också! Det var treevligt!! :idea:

*kl*

meeeen jag vill ju se fina galoppbilder jag med!

jag var på täby galopps parkering idag och krängde en sadel haha men jag ska börja jobba snart så jag åkte hem och sov sen innan tävlingarna började

*kl*

meeeen jag vill ju se fina galoppbilder jag med!

jag var på täby galopps parkering idag och krängde en sadel haha men jag ska börja jobba snart så jag åkte hem och sov sen innan tävlingarna började

Ah okej, men ge mig din mail adress, så skickar jag bilder till dig ;D

hello
jag var ju också och fottade.
tänkte om det är någon spec ni vill ha bilder på så kanske man kan ge lite utav varje för att se vilken som blev bäst :D

hello
jag var ju också och fottade.
tänkte om det är någon spec ni vill ha bilder på så kanske man kan ge lite utav varje för att se vilken som blev bäst :D

Får jag bara fråga.. Har du typ mörkt, uppsatt hår och var där sjäv? :P

hello.
jag kommer inte ihåg om jag hade uppsatt eller ej men det är mkt möjligt.
yees jag var där själv hade en fris å company väska och en svart jacka där det stod angarnsryttare på.
tror jag såg dig du var ju där med din kompis ?

hello.
jag kommer inte ihåg om jag hade uppsatt eller ej men det är mkt möjligt.
yees jag var där själv hade en fris å company väska och en svart jacka där det stod angarnsryttare på.
tror jag såg dig du var ju där med din kompis ?

Yees, och du sa hej till oss va? Och vi svarade :P

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
429
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 403
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 605
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
820
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gps tracker för Android?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Värma spenat?

Hund, Katt, Andra Djur