M
Maltise
Sv: Täby 28/2!
okej, vad roligt!
okej, vad roligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hihi, aa jag ska göra det o fotta med
Vill du se bilder och få lite "inspiration" är du varmt välkommen att besöka min galopphemsida..
www.freewebs.com/hurdleracing/
Tack
Japp, jag ska fotta i alla loppen inklusive kvalet!
Är det nån speciell i arabloppet du vill ha bilder på?
Nu är jag ju alldeldes för sent ute , Men Elmanda och Bazooka, hoppas de fastnade pa bild!
*kl*
meeeen jag vill ju se fina galoppbilder jag med!
jag var på täby galopps parkering idag och krängde en sadel haha men jag ska börja jobba snart så jag åkte hem och sov sen innan tävlingarna började
hello
jag var ju också och fottade.
tänkte om det är någon spec ni vill ha bilder på så kanske man kan ge lite utav varje för att se vilken som blev bäst
hello.
jag kommer inte ihåg om jag hade uppsatt eller ej men det är mkt möjligt.
yees jag var där själv hade en fris å company väska och en svart jacka där det stod angarnsryttare på.
tror jag såg dig du var ju där med din kompis ?
hello
jag var ju också och fottade.
tänkte om det är någon spec ni vill ha bilder på så kanske man kan ge lite utav varje för att se vilken som blev bäst
Det va ingen som råkade få med nr3 i lopp2 Oxeasy på bild? får gärna mejla mig på congac89@hotmail.com
träckade nummer 9 Exir i Arabloppet, min älskling , undrar bara om någon fick nån bild på oss åsom skulle vilja vara snäll o skicka ?
mittnamnerklara_@hotmail.com