Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om köparen accepterat skicket mot sänkt pris hade jag sett det som att den får göra vad den vill med varan men du har ingen skyldighet att lämna tillbaka några pengar.Jag sålde en sak
Den fungerade bara delvis vid ankomst
Erbjöd mig att ta tillbaka den
Köparen valde att behålla mot sänkt pris.
Nu vill köparen ha tillbaka pengarna och slänga saken
Hur hade ni gjort?
Ja det är lite så jag känner.Om köparen accepterat skicket mot sänkt pris hade jag sett det som att den får göra vad den vill med varan men du har ingen skyldighet att lämna tillbaka några pengar.
Hade inget gett några pengar tillbaka. Du har redan erbjudit retur med pengar tillbaka men köparen föreslog själv att behålla mot sänkt pris. Dessutom verkar det lustigt att du skulle ge pengarna tillbaka och köparen dessutom slänga det. Nej jag tycker du gjort ditt och att köpare nu får stå sitt kastJag sålde en sak
Hur hade ni gjort?
Jag sålde en sak
Hur hade ni gjort?
Man kan inte polisanmäla någon för att de inte gör som man själv vill, så oroa dig inte för det. När varan visade sig ha nedsatt funktion kom ni överens om en lösning, att säljaren sen ångrar sig för stå för hen.Köparen försöker ringa och sms a
Har dock blockat.
Är lite orolig för att hen ska polisanmäla men jag har konversationen sparad på messenger.
Brukar betala tillbaka för att slippa bråk men i det här fallet har jag prutat och betalat frakt och det blir mer än halva det som han betalade.
Ta skärmbilder på hela konversationen för om personens konto tas bort försvinner konversationen också. (Eller så står det bara "facebookanvändare" istället för namnet).Köparen försöker ringa och sms a
Har dock blockat.
Är lite orolig för att hen ska polisanmäla men jag har konversationen sparad på messenger.
Brukar betala tillbaka för att slippa bråk men i det här fallet har jag prutat och betalat frakt och det blir mer än halva det som han betalade.