Ta någon annans nick...

Zoya

Trådstartare
Hade fått ett antal mail som var daterade i natt från Gunnar om att någon ville ha temporärt lösenord för mitt användarnamn. Inte bara en gång utan flera.
Undrar just vem som vill logga in på Zoya för inte var det jag som satt här klockan tre i natt och hade glömt bort mitt lösenord :confused: :confused:

Det har hänt mig minst 6 gånger vid olika tillfällen !!
Jag undrar oxå vem som försöker ta sig in via mitt nick :confused:

Det har hänt mig en gång också, men då fick jag senare ett jättetrevligt mail från en som bad om ursäkt och förklarade att hon försökt regga ett namn(mitt) men fått tillsvar att det var taget. Hon hade då bett om ett temporärt lösenord då hon trodde att hon reggat sig tidigare men glömt bort det...

Så så kan det också vara. :)

Jag har också fått ett par sådana mail för ett tag sedan, någon som ber om temporärt lösenord för mitt nick.
Och inte har det varit jag inte.

Nåt liknande hände mej förr-i-tiden när man var mycket ute och chattade. Efter ett tag fanns flera som använde mitt nick (som var ruskigt ovanligt och personligt så det var inte nån tillfällighet) och bar sej riktigt illa åt.
Men här på buke har man få vara i fred än så länge...

Det händer mig flera gånger i veckan också, men eftersom jag inte har världens mest originella namn så gissar jag på att det är folk som tror att de har registrerat det förut.

Det där har jag också varit med om, men inte här.
Vi hade lagt in en annons på en annonssida och jag har fått flera mejl om att någon vill ha ett temporärt lösen till vår annons. Varken jag eller sambon har bett om det då vi inte haft någon anledning att ändra i annonsen.. :confused:
Irriterande... :mad:

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 211
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 282
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 400
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka