Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nya frågor! Hur brukar ni göra när ni tar med hunden till stranden? Hur länge stannar ni där, vad tar ni med, vad gör hunden under tiden etc? Då vi blir med valp till vår/sommar är detta intressant att höra!
Ok! Om den sover eller om du håller den sysselsatt hela tiden osv tänkte jagTar jag hunden till stranden tar jag med mig vanlig träningsutrustning, leksaker som flyter (och några som sjunker ), badkläder åt mig själv (inklusive tunn långärmad tröja så jag inte ska vara så lättklöst av simmande hund), vatten om vi ska till havet, handdukar till oss båda två, och... Tror inte det är något mer.
Vi stannar så länge vi vill/kan/orkar. Jag förstår inte vad du menar med vad hunden gör under tiden?
Ok! Om den sover eller om du håller den sysselsatt hela tiden osv tänkte jag
Där vi spenderar somrarna är hundar välkomna till alla stränder som tur är Tack för svar.Till att börja med är det väl ganska få stränder där hundar är välkomna?
Jag stannar där tills jag känner att jag fått nog. Jag tar väl med det man brukar ta med till stranden.
Hunden får väl skifta mellan att sitta fastkopplad under parasoll och springa lös/bada.
Ok! Om den sover eller om du håller den sysselsatt hela tiden osv tänkte jag
Okej! Jaha, nej jag menade bara ifall man själv ligger och solar ett tag, kan hunden vila då också eller är det ständig action Men du gav mig svar på det jag undrade! Jag kanske formulerade mig dåligtEh... Jag förstår nog fortfarande inte?
Vi tränar, leker, simmar, vilar... Börjar om igen. Typ?
Ja men precis, i agreeMen alltså, oavsett om man har valp eller vuxen hund, så ska den få vara ifred när den önskar. Det finns ingen anledning till att hålla en hund sysselsatt hela tiden "bara för att". Sover den så sover den väl. Man behöver inte krångla till det.
Nya frågor! Hur brukar ni göra när ni tar med hunden till stranden? Hur länge stannar ni där, vad tar ni med, vad gör hunden under tiden etc? Då vi blir med valp till vår/sommar är detta intressant att höra!
Låter extremt härligt Tack för ditt svar, precis det jag ville höra!Jag och mina hundar är mycket på stranden på sommaren. Vi badar (Östersjön, inte orolig för salthalten) solar och slappar.
Jag säger till dem att lägga sig ner, de ligger tills de är varma och då badar vi igen. Hundarna ligger och spanar eller vilar, jag läser.
Alla mina älskar värme och att bada, så det är en perfekt sommardag!
Haha Jag vill göra bådaAhaaa, går upp ett ljus!
Ni pratar om att åka till stranden som människor åker till stranden?! Ligga i solen och läsa kioskdeckare alltså? Sånt gör inte jag, åker jag till stranden så är det för att träna hund.
Okej! Jaha, nej jag menade bara ifall man själv ligger och solar ett tag, kan hunden vila då också eller är det ständig action Men du gav mig svar på det jag undrade! Jag kanske formulerade mig dåligt
What she said!Ni pratar om att åka till stranden som människor åker till stranden?! Ligga i solen och läsa kioskdeckare alltså? Sånt gör inte jag, åker jag till stranden så är det för att träna hund.
Ahaaa, går upp ett ljus!
Ni pratar om att åka till stranden som människor åker till stranden?! Ligga i solen och läsa kioskdeckare alltså? Sånt gör inte jag, åker jag till stranden så är det för att träna hund.
Nya frågor! Hur brukar ni göra när ni tar med hunden till stranden? !