Ta hjälp sälja sadel - hur länge ska man vänta?

katja

Trådstartare
Jag har lämnat in två sadlar till försäljning hos ett företag, ca 10månader har gått.
Hur länge ska man vänta?
Funderar på att ta tillbaka dem och försöka sälja själv eller lämna till någon annan.
Det är två fina välvårdade märkeshoppsadlar, den ena använd ca 6mån.

Jag hade tagit hem och sålt själv. Är de svårsålda hade jag hellre kapat priset än att fortsätta vänta, 10 månader är ju nästan ett år liksom..

Precis som Jocelyn skriver, finns det ingen efterfrågan på sadlarna till aktuellt pris - dumpa priset om du vill få dem sålda. Speciellt just nu är dålig tid att sälja sadel - alla fokuserar ekonomin på annat i juletider.

Jag har lämnat in två sadlar till försäljning hos ett företag, ca 10månader har gått.
Hur länge ska man vänta?
Funderar på att ta tillbaka dem och försöka sälja själv eller lämna till någon annan.
Det är två fina välvårdade märkeshoppsadlar, den ena använd ca 6mån.

Oj, 10 månader..Det var lång tid. Jag har aldrig lämnat in utan sålt mina själv.
Hade nog tagit hem dom om jag var du och provat sälja själv. Bra märkessadlar säljer sig själva i princip.

Liknande trådar

Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla...
Svar
9
· Visningar
458
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 193
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
475
Senast: Fetaost
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 207
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar