Ta hjälp sälja sadel - hur länge ska man vänta?

katja

Trådstartare
Jag har lämnat in två sadlar till försäljning hos ett företag, ca 10månader har gått.
Hur länge ska man vänta?
Funderar på att ta tillbaka dem och försöka sälja själv eller lämna till någon annan.
Det är två fina välvårdade märkeshoppsadlar, den ena använd ca 6mån.

Jag hade tagit hem och sålt själv. Är de svårsålda hade jag hellre kapat priset än att fortsätta vänta, 10 månader är ju nästan ett år liksom..

Precis som Jocelyn skriver, finns det ingen efterfrågan på sadlarna till aktuellt pris - dumpa priset om du vill få dem sålda. Speciellt just nu är dålig tid att sälja sadel - alla fokuserar ekonomin på annat i juletider.

Jag har lämnat in två sadlar till försäljning hos ett företag, ca 10månader har gått.
Hur länge ska man vänta?
Funderar på att ta tillbaka dem och försöka sälja själv eller lämna till någon annan.
Det är två fina välvårdade märkeshoppsadlar, den ena använd ca 6mån.

Oj, 10 månader..Det var lång tid. Jag har aldrig lämnat in utan sålt mina själv.
Hade nog tagit hem dom om jag var du och provat sälja själv. Bra märkessadlar säljer sig själva i princip.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 249
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 307
Senast: Juli0a
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 386
Senast: Lingon
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 936
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar